Rabu, 6 Jun 2012

Azlia Mari Belajar Make UP Make Over & Andaman Pengantin

Azlia Seni Rias & Andaman Pengantin (013-2200 618), menawarkan kursus & latihan "MARI BELAJAR MAKEUP MAKEOVER & ANDAMAN PENGANTIN" kepada sesiapa sahaja yang berminat untuk menjadikan jurumakeup sebagai punca pendapatan sampingan & pendapatan tetap.


Di Dalam kursus ini, peserta akan diberi beberapa penekanan terhadap Rancangan Perniagaan (RP) dalam pelbagai aspek bidang. Setiap Modul yang bermula dari BASIC memerlukan selama 2hari termasuk latih tubi dari teknik makeup asas.

Peserta yang bermula dari zero pengetahuan akan diserapkan teknik latih tubi Asas-asas make up sehingga lulus dan memerlukan lagi paling kurang 2hari untuk tahap Intermediate. Bengkel & latihan makeup basic & Intermediate (Pertengahan) ini membolehkan peserta untuk makeup Majlis-majlis tertentu seperti Dinner, Hitea, Pertunangan & Pernikahan.

Seterusnya, untuk bengkel Makeup ADVANCE memerlukan masa dari tambahan 1hari ke 5hari lagi. Semua teknik dari Teknik mempelajari Ikatan Sanggul, Veil/Layah & Pemasangan Pelamin akan diserapkan.

1 ulasan: